Na temelju članka 4. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (Službeni glasnik Međimurske županije, br. 10 /14) te Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora Centra za posjetitelje „Mlinarska kuća“ Sveti Martin na Muri (Službeni glasnik Međimurske županije, br. 23/23, 06/25), Općinski načelnik Općine Sveti Martin na Muri raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Sveti Martin na Muri prikupljanjem pisanih prijava za sudjelovanje na natječaju u zatvorenim omotnicama, kako slijedi:
1. Predmet ponude: poslovni prostor u Svetom Martinu na Muri, mjesto Žabnik, na desnoj obali rijeke Mure, kat.čest. br. 6098/4, k.o. Sveti Martin na Muri. U zakup se daje poslovni prostor u prizemlju koji se sastoji od info centra, prostora za ugostiteljsku djelatnost (šank i prostor za pripremu hrane), zavičajne zbirke u stražnjem dijelu prostorije, 3 sanitarna prostora, terasa i stepenište, spremište, neto površine cca. 151,25 m2, te ljetna terasa na otvorenome u neposrednoj blizini samog Centra za posjetitelje.
2. Poslovni prostor daje se u zakup na rok trajanja zakupa od 5 godina, s mogućnošću produženja nakon isteka ugovora u skladu sa odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24)
3. Natječaj za zakup poslovnog prostora provodi Povjerenstvo za provođenje natječaja
4. Natječaj za zakup provodi se prijavom na natječaj te predajom ponuda u zatvorenoj omotnici u roku od 10 dana od dana objave u tiskanim sredstvima javnog informiranja
5. Minimalna početna cijena mjesečne zakupnine utvrđuje se u iznosu od 500,00 EUR
6. Namjena/djelatnost – obavljanje ugostiteljske djelatnosti
7. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne osobe registrirane za obavljanje tražene djelatnosti na području Republike Hrvatske, uz uvjet minimalno pet (5) zaposlenih osoba
8. Za sudjelovanje na natječaju učesnici su dužni kao jamstvo za ozbiljnost ponude uplatiti jamčevinu u iznosu od 500,00 EUR. Učesnici u natječaju dužni su uplatiti jamčevinu u korist Proračuna Općine Sveti Martin na Muri na žiro račun broj: HR1723400091844100000, model HR68, poziv na broj 5738-OIB ponuditelja, opis plaćanja: jamčevina za natječaj za zakup poslovnog prostora.
9. Prostor se može razgledati radnim danom u vrijeme trajanja Javnog natječaja od 8 do 14 sati, uz prethodnu najavu na broj telefona 040/868-231, u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sveti Martin na Muri, Trg Svetog Martina 7, 40 313 Sveti Martin na Muri
10. Prijava za sudjelovanje u javnom natječaju mora biti cjelovita i sadržavati:
• oznaku poslovnoga prostora za koji se natječe;
• iznos ponude mjesečne zakupnine
• dokumentaciju koja sadrži osnovne osobne podatke o ponuditelju, uz dostavu odgovarajućih dokaza (OIB, dokaz o prebivalištu, odnosno sjedištu ponuditelja, obrtnicu, podatke iz sudskog registra za pravne osobe ili odgovarajuće potvrde);
• izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja što ju je izdala nadležna porezna uprava Ministarstva financija, ne starije od 30 dana,
• izjavu ponuditelja o nepostojanju duga s osnove potraživanja Općine Sveti Martin na Muri; ispunjava Općina
• broj žiro računa sa IBAN konstrukcijom s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, za povrat jamčevine
• dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
• izjavu ponuditelja o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta zakupa
• dokaz o zaposlenju minimalno pet (5) zaposlenih osoba
• dokaz o radnom iskustvu najmanje 3 godine na istim ili sličnim djelatnostima
• kratki opis planova odnosno provođenja razvitka destinacije
11. Pisane prijave za natječaj dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Za javni natječaj – zakup poslovnog prostora „Mlinarska kuća“ Sveti Martin na Muri, NE OTVARAJ“ na adresu: Općina Sveti Martin na Muri, Trg Svetog Martina 7, 40313 Sveti Martin na Muri, putem pošte ili osobno.
12. Rok za podnošenje pisanih prijava je 10 dana od dana objave natječaja u tiskanim sredstvima javnog informiranja, odnosno do 22.04.2025. godine do 15,00 sati, neovisno o načinu dostave.
13. Neće se razmatrati ponude:
• fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine Sveti Martin na Muri zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca (komunalna naknada, komunalni doprinos, zakupnina, naknada za korištenje prostora i slično), odnosno čija su dugovanja podmirena nagodbom s Općinom Sveti Martin na Muri, reprogramiranjem duga ili čija su dugovanja ostala nenaplaćena s osnove zastare;
• pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;
• pravnih osoba koje nisu solventne;
• pravnih osoba koje nisu podnesene u roku, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja.
14. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta ovog natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine. Natječaj provodi Povjerenstvo na način da se prema podnesenim prijavama za sudjelovanje utvrdi najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine koja se uzima kao početna najpovoljnija ponuda. Povjerenstvo proglašava najpovoljnijeg natjecatelja koji je ponudio najvišu mjesečnu zakupninu kao budućeg zakupnika poslovnog prostora te donosi prijedlog Odluke o izboru najpovoljnije ponude za zakup poslovnog prostora.
15. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) se kod javnog bilježnika na trošak zakupnika.
16. Troškove tekućeg održavanja snosi zakupac. Pod tekućim održavanjem smatra se čišćenje, soboslikarski radovi, sitniji popravci na instalacijama i slično, osim ako se ugovorom ne odrede drugačiji uvjeti. Zakupac snosi sve režijske troškove koji terete prostor (električna energija, voda, odvoz smeća, Internet, radio pristojba, telefon, protuprovalna zaštita, pražnjenje septičke jame) što će se regulirati ugovorom o zakupu.
OPĆINSKI NAČELNIK
Martin Srša